Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بسیج همگانی برای پاکسازی خیابان ها شکل گرفته است

بسیج همگانی برای پاکسازی خیابان ها شکل گرفته است

استاندار همدان گفت: بسیج همگانی با استفاده از همه امکانات و ظرفیت استان و شهرستان‌ها برای تمیز کردن و پاکسازی کوچه‌ها، معابر و خیابان‌های فرعی و اصلی شکل گرفته است.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه اضطراری مدیریت بحران افزود: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان طی ۷۲ ساعت گذشته مشغول پاکسازی معابر و جاده‌های ارتباطی استان همدان هستند

وی اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده بود، از لحظات نخستین بارش برف، مجموعه پلیس‌راه در کنار راهور و راهداری تلاش‌های چشمگیری داشتند تا مشکلی در جاده‌ها و راه‌های ارتباطی درون‌شهری و برون‌شهری ایجاد نشود.

وی افزود: در ایام بارش برف، مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تا پاسی از شب همه توان خود را برای بازکردن معابر روستایی به کار گرفتند و طبق گزارش‌های این مجموعه، مشکلی در راه‌های روستایی وجود ندارد.

استاندار همدان گفت: با توجه به شدت بارش و حجم سنگین برف، مجموعه شهرداری همدان با به‌کارگیری همه امکانات خود، خیابان‌های اصلی را برف‌روبی و بازگشایی کرد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: هنوز خیابان‌های فرعی، معابر و کوچه‌ها نیاز به پاکسازی دارد چون تردد به سختی انجام می شود، بنابراین باید از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری مریانج و جورقان و بخش خصوصی برای بازگشایی کوچه‌های فرعی و پاکسازی خیابان‌های شهر همدان استفاده شود.

استاندار همدان ادامه داد: از معاون هماهنگی امور عمرانی و همچنین امور شهری و شهرداری‌ها، خواسته شد تا تکلیفی برای شهرداران، ایجاد شود که در راستای تسهیل تردد مردم در معابر اقدامات لازم را انجام دهند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: همچنین از ظرفیت ارتش، سازمان همیاری و شهرداری‌ها، بسیج سازندگی و سایر ارگان‌ها و نهادها برای تسهیل در تردد خودروها در معابر و کوچه‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه امروز سه شنبه به دلیل مسدود شدن و یخ‌زدگی سطوح خیابان‌های فرعی و کوچه‌ها، مدارس تعطیل شد گفت: علاوه بر پاکسازی، باید در سطح کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی و فرعی، نمک پاشیده شود تا سطوح یخ‌زده هرچه سریع‌تر آب و معابر بازگشایی شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن