Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تأکید امام جمعه همدان بر لزوم توجه به کیفیت آب آشامیدنی

تأکید امام جمعه همدان بر لزوم توجه به کیفیت آب آشامیدنی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم توجه به کیفیت آب آشامیدنی همدان گفت: حساسیت در حوزه سلامت مردم بدون نگاه سیاسی و تسامح وظیفه شرعی مسئولان است.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در دیدار با دست‌اندرکاران پروژه آب رسانی به همدان، با قدردانی از اقدامات انجام شده در راستای تامین آب شرب همدان، اظهار داشت: باید مراقب باشیم که این کار در فضای ذهنی جامعه نه کوچک جلوه داده شود و نه نسبت به آن صحبت مبالغه آمیز شود.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل آب در همدان پس از چندین سال تعطیلی زحمات بسیاری کشیده شده و بر کسی پوشیده نیست تصریح کرد: خدمات ایام گذشته قابل قدردانی و تاثیرگذار است اما نوع گفتار و ارائه گزارش‌های صحیح به مردم بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه صداقت بالاترین مصلحت است افزود: به علت اینکه مسئولان حرف‌های گوناگونی به لحاظ مصلحت سنجی مطرح کرده‌اند فضای جامعه تاکید مسئولان بر سلامتی آب را باور نمی‌کند.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه گزارشات باید به نحوی باشد که اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی را جلب کند گفت: گاهی از موارد شاهد اختلاف در بین مسئولان و برخی از افراد هستیم و لذا ضروری است وزارت نیرو با مجموعه بهداشت نسبت به وضعیت آب همدان به توافق برسند و آمار دقیق را در جامعه اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای مردم نسبت به سلامت آب شبهه‌ای ایجاد شده و درخواست از مسئولان و مدیران استان این است که به سوالات مردم به صورت دقیق پاسخ داده شود و یک صدای واحد نسبت به این مساله بیان شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن