Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تنبیه بدنی دانش‌آموزان، خط قرمز آموزش و پرورش استان همدان است

تنبیه بدنی دانش‌آموزان، خط قرمز آموزش و پرورش استان همدان است

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به حادثه تنبیه یکی از دانش‌آموزان در شهرستان بهار، گفت: تنبیه بدنی دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش استان همدان است و متناسب با مقررات با خاطیان برخورد خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، مهدی جلیلی روز شنبه افزود: بر اساس قوانین و مقررات و آیین نامه‌های انظباطی مدارس، هیچ معلمی حق تنبیه بدنی دانش آموزان را تحت هیچ عنوانی ندارد.

وی اظهار داشت: تنبیه بدنی دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش استان همدان است و هیچ کجای دنیا از این شیوه استفاده نمی شود و این روش به طور کامل منسوخ شده است.

جلیلی با اشاره به اینکه تنبیه بدنی تاثیر منفی بر عزت نفس دانش آموزان دارد، تصریح کرد: با توجه به اتفاقی که در شهرستان بهار افتاد، اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان همدان به جد موضوع را دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان همدان صبح امروز (شنبه) با حضور در آن مدرسه موضوع را پیگیری کرده است.

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان افزود: با جمع آوری مستندات، موضوع از همه جوانب بررسی می‌شود و به طور قطع اگر تخلفی از سوی معلم و یا مدیر آموزشگاه صورت گرفته باشد، پرونده به همراه مستندات آن به هیات رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش استان ارسال و برابر مقررات با موضوع برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون کارشناسان درحال بررسی موضوع هستند و تا پایان هفته جاری، جمع بندی نهایی اعلام می‌شود.

جلیلی اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر دانش آموز هیچ مشکلی ندارد و در سلامت کامل به سر می‌برد و روز گشته نیز سرپرست آموزش و پرورش منطقه بهار به همراه اعضای شورای معاونان از این دانش آموز عیادت داشتند و هیچگونه مشکلی وجود ندارد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن