Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ازدواج در همدان یک درصد کاهش یافت

ازدواج در همدان یک درصد کاهش یافت

مدیرکل ثبت احوال استان همدان با اشاره به کاهش ۱.۱ درصدی آمار ازدواج طی سه ماهه امسال گفت: به طور متوسط در هر شبانه‌روز ۴۱ واقعه ازدواج در سطح استان به ثبت رسیده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، اسد حسن‌زاده زورمند از کاهش ۱.۱ درصدی آمار ازدواج طی سه ماهه ابتدای امسال نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ۳ هزار و ۸۴۶ مورد ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳ هزار و ۸۹۰ مورد، ۱.۱ درصد کاهش داشته است.
وی گفت: امسال ۲ هزار و ۶۹۸ مورد وفات در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴ هزار و ۲۸ مورد بوده ۳۳ درصد کاهش داشته و به طور متوسط در هر شبانه‌روز ۲۹ مورد فوت و طی هر ساعت یک مورد وفات ثبت رسیده است.
مدیـرکل ثبت احوال همدان با بیان اینکه به طور متوسط در هر شبانه‌روز ۴۱ واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده و واقعه طلاق نیز افزایش داشته است گفت: در سه ماهه امسال یک‌هزار مورد طلاق به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۸۶۱ مورد، ۱۶.۱ درصد افزایش داشته است.
وی به کاهش آمار ولادت در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت ۵ هزار و ۵۶۰ مورد ولادت در استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۵ هزار و ۷۶۰ مورد، ۲.۶ درصد کاهش داشته است.
حسن‌زاده با بیان اینکه به طور متوسط در هر شبانه‌روز ۶۰ نوزاد و طی هر ساعت دو نوزاد متولد شده‌ است اظهار کرد: از ولادت‌های ثبت شده ۹۸ مورد دوقلو بود که ۱.۸ درصد از ولادت‌های ثبت شده را به خود اختصاص داده، ضمن اینکه سه مورد سه‌قلوزایی هم به ثبت رسیده است.
وی فراوانی نام در گروه پسران را امیرعلی، امیرحسین، آریا، علی و حسین و در گروه دختران را رستا، زهرا، فاطمه، ماهلین و آوا عنوان کرد./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن