Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پیش ثبت‌نام بیش از 90 درصد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در همدان

پیش ثبت‌نام بیش از 90 درصد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در همدان

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در برنامه تلویزیونی "صبح عالی" از پیش ثبت نام بیش از 90 درصد دانش آموزان پایه اول در مدارس ابتدایی استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، معصومه خدابنده لو معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با حضور در برنامه تلویزیونی "صبح عالی" شبکه استانی همدان با موضوع ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی شرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام کلیه دانش آموزان ورودی دوره های تحصیلی در مدارس دولتی و غیر دولتی به دو صورت حضوری و یا غیر حضوری برای مدارس پر مخاطب با مسئولیت مدیر مدرسه انجام می شود.

خدابنده لو با اعلام اینکه حداقل سن ثبت نام در پایه اول دبستان 6 سال تمام است افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از تاریخ 17 خرداد آغاز و پس از مراجعه دانش آموزان به پایگاه سنجش بدو ورود و اخذ تاییدیه از پایگاه، قطعی خواهد شد.

وی یادآور شد: ثبت نام میان پایه ها بعد از اعلام نتایج نهایی در سامانه سیدا توسط مدیر مدرسه به صورت خودکار انجام می شود و دانش آموز در پایه بالاتر در همان مدرسه ثبت نام می شود و نیازی به مراجعه دانش آموز یا اولیای آن ها به مدرسه نیست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن