Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی غبار رقیق استان همدان را فرا گرفته است

غبار رقیق استان همدان را فرا گرفته است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی افزایش سرعت وزش باد در روز گذشته گرد و خاک و غبار رقیق، بیشتر نقاط این استان را فرا گرفته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد حسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار رقیق و وزش باد موقت در ساعات عصرگاهی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه افزایش سرعت وزش باد موجب ایجاد غبار در نقاط مختلف استان شده است اظهار داشت: سرعت وزش باد در روز گذشته در برخی از مناطق استان ۸۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و فامنین با ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین دمای هوای استان را داشتند.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲۸ و ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است گفت: در ۲۴ ساعت آینده بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان ۲۸ و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان خواهد بود./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن