Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی رتبه پنجم همدان در کیفیت نان

رتبه پنجم همدان در کیفیت نان

رئیس اتحادیه نانوایان همدان از رتبه پنجم این استان در کیفیت پخت نان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ابوذر گل‌محمدی اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان همدان دارای ۵۸۵ واحد نانوایی بوده که از این تعداد، ۳۱۲ واحد نان لواش، ۱۸۶ واحد سنگکی ،۴۴واحد بربری و ۴۳واحد به واحدهای نانوایی گرده ،تافتون و فانتزی اختصاص دارد.

وی با اشاره به اصلاح نرخ قیمت نان از ماه گذشته افزود: خوشبختانه اصلاح قیمت نان از نقش موثری در ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت نان این شهرستان توسط واحدهای نانوایی برخوردار بوده است.

گل‌محمدی با اشاره به تعداد ۱۰ اکیپ بازرسی و گشت مشترک از نانوایی‌های سطح شهرستان همدان شامل سازمان صنعت معدن و تجارت، فرمانداری ،اتاق اصناف،شرکت غله به منظور نظارت مستمر از سطح نانوایی، تصریح کرد: از ابتدای اصلاح نرخ نان تاکنون ۳۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی این شهرستان توسط این اکیپ‌ها انجام گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: کم فروشی، رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت نان و ساعت کاری از جمله مواردی است که در گشت‌های مشترک و نظارت و بازرسی از سطح نانوایی‌ها مورد توجه بوده و با موارد تخلف برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه عدم رعایت ساعت کاری را از بیشترین موارد تخلف شناسایی شده در نظارت و بازرسی و گشت های مشترک از سطح نانوایی های متخلف شهرستان همدان می‌توان برشمرد، گفت: همدان از نظر کیفیت نان رتبه پنجم کشور را داراست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن