Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی امادگی ۱۷۰ مرکز نیکوکاری در همدان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی

امادگی ۱۷۰ مرکز نیکوکاری در همدان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان از آمادگی ۱۷۰ مرکز نیکوکاری در استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد‌رسول شیخی‌زاده اظهار کرد: در مجموع کمیته امداد ۲۱۰ مرکز نیکوکاری در استان دارد که ۶۷ مورد از این‌ها در شهر همدان فعال هستند و ۱۷۰ مرکز نیز به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در حوزه بسته‌های آموزشی می‌پردازد.
وی یادآور شد: کمیته امداد برای تهیه بسته‌های آموزشی با امور خیریه، ستاد اجرایی فرمان امام و اداره‌کل اوقاف هم‌افزایی کرده و از کمک‌های این ارگان‌ها در تهیه بسته‌های آموزشی استفاده می‌کند.
شیخی‌زاده تصریح کرد: پیش از این کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش خود به‌صورت مستقیم بن خرید می‌داد تا از فروشگاه مورد نظر کمیته امداد اجناس مورد نظر خودشان را با تخفیف خریداری کنند، اما در حال حاضر برای تهیه لوازم آموزشی و هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و دانشجویان مبالغی را واریز می‌کند.
وی ادامه داد: این مبالغ کمک‌هزینه تحصیلی و هزینه ایاب و ذهاب برای دوره‌های ابتدایی تا متوسطه ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و برای دانشجویان ۵۰۰ تا دو میلیون تومان است.
شیخی‌زاده بیان کرد: امسال کمیته امداد همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند به گوشی و تبلت را به مراکز امور خیریه معرفی کرده و از این طریق به آن‌ها کمک می‌کند./ ایکنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن