Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی برپایی ایستگاه‌های صلواتی در همدان ممنوع شد

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در همدان ممنوع شد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان از ممنوعیت برپایی ایستگاه‌های صلواتی و دسته‌روی در ایام محرم خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مهرداد نادری‌فر اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد مدیریت کرونا استان، هرگونه دسته‌روی در معابر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برای ایام محرم ممنوع است.
نادری‌فر تصریح کرد: برگزاری مراسم عزاداری این ایام، فقط در فضای باز و با رعایت فاصله چهارمتری بین افراد، مجاز است و به همین منظور فضای باز مدارس و باشگاه‌های ورزشی در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های سنی در حال انجام است، ادامه داد: خانه‌های بهداشت روستاها موظف هستند برای روستائیانی که امکان ثبت‌نام در سامانه را ندارند، مراحل ثبت‌نام را انجام دهند و ۱۱۵ پایگاه بسیج در سراسر استان را هم برای ثبت‌نام واکسیناسیون، در نظر گرفتیم.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان با اشاره به اینکه عامل اصلی ابتلا به بیماری کووید۱۹ شرکت در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی است، گفت: از مردم تقاضا داریم که دورهمی‌ها را لغو کنند، فقط برای کارهای ضروری از منزل خارج شوند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را فراموش نکنند.
نادری‌فر خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط شهرستان فامنین در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی هستند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن