Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی انتظار ۲۳ هزار فرهنگی برای واکسیناسیون در همدان

انتظار ۲۳ هزار فرهنگی برای واکسیناسیون در همدان

دبیر ستاد مقابله با کروناویروس اداره کل آموزش و پرورش همدان از وجود ۲۳ هزار فرهنگی در استان برای دریافت واکسن کرونا خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، عبدالله جعفری با اشاره به انتشار اخباری با عنوان واکسیناسیون معلمان در مرداد ماه گفت: علی‌رغم آمادگی کامل اداره کل آموزش و پرورش در راستای آماده سازی اقدامات اولیه برای دریافت واکسن فرهنگیان، تاکنون جزئیات این خبر همانند زمان دقیق تزریق و میزان سهمیه هر استان به دست این اداره نرسیده است.
او با تاکید بر اینکه اداره کل آموزش و پرورش آمادگی کامل برای همکاری و کمک به دانشگاه علوم پزشکی در راستای افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون را دارد، بیان کرد: در بحث فضای واکسیناسیون و نیرو‌های کمکی در صورت نیاز، دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند از ظرفیت این اداره کل استفاده کنند.
این مسئول با بیان اینکه جزئیات روند واکسیناسیون معلمان تا چند روز آینده از سوی وزارت بهداشت و درمان به وازرت آموزش و پرورش و به دنبال آن به اداره کل استان‌ها ابلاغ خواهد شد، افزود: در استان ۲۳ هزار فرهنگی واجد دریافت واکسن کرونا هستند.
جعفری در خصوص جزئیات بازگشایی مدارس نیز یادآور شد: در هفته جاری جزئیات بیشتری از نحوه فعالیت مدارس به شکل حضوری برای ادارات مربوطه در استان‌ها ارسال خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن