Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی همدان هم قرمز شد/ اعمال محدودیت‌های جدید در استان

همدان هم قرمز شد/ اعمال محدودیت‌های جدید در استان

استاندار همدان گفت: براساس آخرین آمار همه شهرهای استان در وضعیت قرمز و تنها شهرستان اسدآباد در وضعیت نارنجی است و آمار ابتلا به کرونا در استان همدان افزایشی و به طور کلی شرایط استان قرمز است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سیدسعید شاهرخی صبح چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه در جلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت کروناویروس همدان، اظهار کرد: تنها راه عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از برگزاری مراسم ها، دورهمی ها و تجمعات است.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران به صورت ویژه و ۲۴ ساعته در همه شهرها مدیریت امور را کنترل کنند تا پروتکل ها رعایت شود، افزود: آمار ابتلا به شدت افزایشی است و محدودیت های زیادی داریم و نباید اجازه بدهیم آمار فعلی بیشتر از این شود.
استاندار همدان محدودیت های جدید شرایط قرمز کرونایی استان همدان را اعلام کرد: دو سوم ظرفیت کارکنان ادارات استان به صورت دورکاری باشند و تنها دستگاه‌های خدمات رسان و ضروری با ۵۰ درصد ظرفیت کارکنان در محل کار حضور یابند.
وی ادامه داد: فعالیت مشاغل و گروه‌های ۲، ۳ و ۴ تعطیل و فقط مشاغل گروه یک(خدمات ضروری مثل سوپر مارکت‌ها، نانوایی‌ها و ...) مجاز به فعالیت است.
شاهرخی اضافه کرد: مدارس، آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، حوزه‌های علمیه و کلیه مراکز آموزشی تعطیل بوده و کلیه مراسم های مذهبی، نمازجمعه و جماعات تعطیل است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تردد خودروهای غیربومی(ورود و خروج) به شهرستان‌های قرمز در سراسر استان و تردد بین شهرستانی در سطح استان ممنوع است.
استاندار همدان با بیان اینکه تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد ممنوع است، یادآور شد: برگزاری جلسات در شهرهای قرمز حداکثر ۱۵ و شهرهای نارنجی بالاتر از ۲۰ نفر ممنوع است.

نظرات   

 
0 #1 سیامک 1400-01-18 15:13
چرا باید موج کرونا مرتب تکرار شود؟ پس کی باید درس گرفت؟ تا آمارهای ابتلا کمی پایین می آید جمعیت شروع به مسافرت های غیر ضروری می کند. بفرمایید اینهم نتیجه اش. باید جلوی مسافرتهای نوروزی گرفته می شد. اما کو گوش شنوا!
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن