Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کمک نقدی پنج میلیاردی به ۱۴ هزار نیازمند در همدان

کمک نقدی پنج میلیاردی به ۱۴ هزار نیازمند در همدان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: با پرداخت ۵/۴ میلیارد تومان کمک نقدی موردی از ۱۴ هزار مشکل ویژه نیازمندان در ۹ ماهه امسال گره‌گشایی شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی بحیرایی با بیان اینکه کمک‌های موردی بر اساس نیاز محرومان و به‌منظور برطرف کردن مشکلات موردی آنان پرداخت می‌شود، گفت: پس از بررسی‌های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک‌های موردی به افراد واجد شرایط و به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود تا آن‌ها بتوانند بخشی از مشکلات فوری خود را برطرف کنند.
وی بابیان اینکه کمک‌های موردی به زنان سرپرست خانوار، سالمندان و افراد ناتوان، نیازمندان غیر مددجو، درراه ماندگان، زنان مطلقه و به‌طورکلی به نیازمندان واجد شرایط پرداخت‌شده است افزود: هرچند اولویت اول کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است اما رفع نیازهای فوری و ضروری آنان نیز یکی از تکالیف مهم کمیته امداد است که به نیابت از خیرین و نیکوکاران صورت می‌پذیرد تا از این طریق امکان کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان ادامه داد: بیشترین کمک‌های موردی در سرفصل تأمین هزینه‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی، خرید لوازم ضروری زندگی، فرانشیز خدمات بستری و سرپایی، خدمات غیرمشمول بیمه و پرداخت کمک‌هزینه بیماران زمین‌گیر، اجاره مسکن و کمک به پرداخت اقساط معوق وام‌ها بوده است./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن