Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی خدمات تمام دستگاه‌ها غیرحضوری شود

خدمات تمام دستگاه‌ها غیرحضوری شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا زمینه خدمات غیرحضوری و اینترنتی در همه دستگاه‌ها فراهم شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر منوچهر کرمی درباره آخرین مصوبات دبیرخانه ستاد استانی مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا اظهار داشت: یکی از مولفه های مهم و کلیدی برای پیشگیری از اپیدمی کرونا فراهم نکردن زمینه تجمع افراد به ویژه در نهادها و دستگاه ها اداری و خدماتی است.
وی اضافه کرد: با توجه به نقش تجمع و رعایت نکردن فاصله فیزیکی در شیوع کرونا یکی از مصوبات مهم و اصلی دبیرخانه این ستاد اهتمام جدی به ماموریت بزرگ زمینه سازی خدمات غیرحضوری در همه دستگاه‌ها بوده است.
رییس مرکز بهداشت استان همدان افزود: اعمال دقیق و جدی محدودیت‌ها، مطالعه الگوهای جستجو و دریافت خدمات در مراکز دارای ارباب رجوع و فرهنگ سازی اطمینان به دریافت خدمات الکترونیک نیز مورد توجه است.
دکتر کرمی با تاکید بر ضرورت ارایه گزارش از روند ارایه خدمات الکترونیک در همه دستگاه ها، اتحادیه و ادارات گفت: معرفی الگوهای کسب و کار الکترونیک و خدمات غیرحضوری با هدف ترغیب همه مراکز فروش و عرضه در هر صنفی بسیار با اهمیت است. 
وی اظهار داشت: تلاش برای پوشش کامل، ره گیری، آموزش، جداسازی و قرنطینه خانگی همه موارد مشکوک به کرونا از جمله موارد منفی تست پی.سی.آر (PCR) نیز در دستور کار قرار دارد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان حفاظت از گروه‌ای آسیب پذیر و قرنطینه معکوس، ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی برای سبک زندگی مقابله با کرونا، تحقق کامل مصوبات ستاد استانی و اهتمام به تدوین پیوست تاب آوری سیستم در مقابل پاندمی بیماری‌های تنفسی مانند کرونا برای شروع هر طرح و مصوبه ای را خواستار شد.
دکتر کرمی ضرورت تغییر فضا و چهره شهر با علامت گذاری، تغییر چیدمان و جداسازی فضاها با رویکرد فاصله گذاری فیزیکی در جامعه، اطمینان از تهویه مناسب در تمامی مکان ها و آموزش، اقناع و اطلاع رسانی با رویکرد مدیریت اینفودمی Misinformation, Malinformation Disinformation (اخبار نادرست) را از دیگر مصوبه های دبیرخانه ستاد استانی مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا دانست.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهره گیری از ظرفیت گام چهارم بسیج ملی مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی به اهداف یاد شده و تداوم تحقق آنها با حمایت همگانی مردم، مسوولان و دستگاه‌های اجرایی دست یافت./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن