Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ابتلای هشت پزشک همدانی به کرونا

ابتلای هشت پزشک همدانی به کرونا

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان با اعلام اینکه همدان یکی از بهترین استان های کشور در کنترل کروناویروس شناخته شده است، افزود: این بیماری به بهترین نحو مطلوبی در این استان مدیریت شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، دکتر علیرضا مدرکیان خاطرنشان کرد: پیرو فراخوانی که برای جلوگیری از مراجعه مردم به بیمارستان ها و گسترش شیوع کرونا توسط سازمان نظام پزشکی در ایام پیش از نوروز صادر شد، اکثر مطب های پزشکی در این استان فعال بود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام باعث شد تا افراد مشکوک به جای مراجعه به بیمارستان در مطب ها توسط پزشکان معاینه شوند، گفت: به همین علت تعداد افراد مبتلا و شیوع این بیماری در استان به نسبت سایر استانها بسیار کمتر بود.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان اضافه کرد: ۱۵۰ پزشک در رشته های مختلف تخصصی و درمانی طی ایام نوروز و در مطب های خود به مردم استان بدون چشم داشت مادی، خدمات ارائه دادند که متاسفانه طی این مدت تست کرونای ۸ نفر از این افراد مثبت شده که هم اکنون در قرنطینه و رو به بهبودی هستند.

دکتر مدرکیان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز، روزانه به بیش از ۷۰۰ سوال پزشکی نیز توسط تیمی از پزشکان متخصص در فضای مجازی پاسخ داده شد، یادآور شد: تمامی این اقدامات برای کاهش مراجعه مردم به بیمارستانها و کاهش ابتلا به این بیماری بوده است.

وی ضمن تشکر از همراهی مردم، گفت: ما همچنان از مردم فهیم استان درخواست می کنیم با رعایت کامل اصول بهداشت فردی و جمعی، مسئله فاصله گذاری را همچنان رعایت کنند و تا ریشه کنی کامل این بیماری به توصیه های مسئولین ستاد ملی مقابله با کرونا توجه داشته باشند./ خبرآنلاین

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن