Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تلاش روزانه پنج هزار نیروی درمانی در همدان برای مقابله با کرونا

تلاش روزانه پنج هزار نیروی درمانی در همدان برای مقابله با کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از مردم دعوت کرد به پویش #سیزده_به_در_در_حیاط_خانه و یا #سیزده_به_در_در_آپارتمان_کوچکم_با_پنجره_باز بپیوندند و همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، منوچهر کرمی با بیان اینکه باید از هرگونه جابجایی جمعیت و حضور در طبیعت در سیزدهم فروردین ماه خودداری شود، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای خروج از منزل و حضور در طبیعت، نیاز به تأمین مایحتاج دارد که موجب افزایش مراجعه به مراکز خرید و افزایش مواجهه افراد با یکدیگر می‌شود.

وی ادامه داد: در خانه ماندن یک مسئولیت اجتماعی است و از مردم می‌خواهیم این مسئولیت را جدی بگیرند و برنامه خروج از منزل در روز طبیعت نداشته باشند.
کرمی با بیان اینکه تمام پارک‌ها و اماکن تفریحی استان همدان تعطیل است، اظهار کرد: مردم به پویش #سیزده_به_در_ در_حیاط_خانه و یا #سیزده_به_در_در_آپارتمان_کوچکم_با_پنجره_باز بپیوندند و همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه استان همدان از لحاظ شیوع کرونا وضعیت خاص و متفاوتی ندارد، گفت: در هر شرایطی باید حساسیت بالای مردم نسبت به ویروس کرونا حفظ شود و توصیه‌ها را جدی بگیرند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با بیان اینکه 9 بیمارستان استان در حال خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند، اظهار کرد: این بیمارستان‌ها با تمام کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران، بهورزان، نیروهای خدماتی و پشتیبان و همچنین سه هزار و 500 نفر از نیروهای بهداشتی در مراکز 16 ساعته مشغول فعالیت هستند.
وی افزود: روزانه پنج هزار نفر در شبکه بهداشت و درمان استان همدان در حال خدمت به بیماران مبتلا به کرونا هستند و از خانواده‌های خود دور مانده‌اند و تقاضای ما از مردم این است به احترام این خدمت‌گزاران در خانه‌های خود بمانند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن