Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی هیچ گردشگری وارد همدان نشده است

هیچ گردشگری وارد همدان نشده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تمام مرزهای زمینی و هوایی کشور برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به کشور در دست کنترل است و هیچ گزارشی از ورود گردشگران چینی به همدان وجود ندارد.

به گزارش "همدان نیوز"، منوچهر کرمی اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ورود گردشگران چینی به استان همدان گزارش نشده و مرتبا در حال کنترل و پیشگیری از ورود کرونا به کشور  و استان هستیم.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا از سال‌های گذشته وجود داشته است، ابراز کرد: اما اکنون نوع جدیدی از این ویروس مردم چین را گرفتار کرده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه علائم ابتلا به کرونا شباهت زیادی به علائم آنفلوانزا دارد، تصریح کرد: در این بیماری نیز گروه‌های پرخطر جامعه مانند بیماران تنفسی، قلبی عروقی، کودکان، سالمندان و مادران باردار بیشتر در معرض عوارض جدی آن قرار دارند.

کرمی با بیان اینکه مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار در فرودگاه امام(ره) مستقر هستند، ابراز کرد: مسافران پروازهایی که از چین و کشورهای آسیای جنوب شرقی وارد کشور می‌شوند تحت معاینه و کنترل قرار می‌گیرند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات پایش و غربالگری در سطوح مرزی کشور انجام می‌شود، گفت: بنابراین مردم همدان نگران ورود این ویروس به استان نباشند.
معاون بهداشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه  با توجه به‌شدت بیماری درمان‌های مختلفی برای آن وجود دارد اظهار داشت: درمان آنتی‌بیوتیکی و مراقبت در آی‌‍‌سی‌یو برای برخی بیماران انجام می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن