Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اسکان اضطراری مسافران در پایگاه های هلال احمر همدان

اسکان اضطراری مسافران در پایگاه های هلال احمر همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۱۲۸ مسافر در راه مانده در برف و کولاک در پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال احمر این استان اسکان اضطراری شدند.

به گزارش "همدان نیوز"،بهروز کارخانه ای بیان کرد: همچنین تیم های هلال احمر اقدام به امدادرسانی و کمک رسانی ۳۹۹ نفر شامل خودروهای خارج شده از مسیر اصلی، بستن زنجیرچرخ و امدادرسانی به مجروحان سوانح جاده ای کردند.

وی اضافه کرد: سه ماموریت اعزام خودروی امداد و نجات و ۱۷ مورد ماموریت اعزام آمبولانس در ۱۲ ساعت گذشته صورت گرفته که چهار مورد از آنها امداد رسانی به مصدومان تصادف جاده ای بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار داشت: ۳۱ تیم ثابت و سیار شامل تیم های مستقر در پایگاه های امداد جاده ای، امدادهوایی، کوهستان، واکنش سریع و آنست با آغاز طرح زمستانی فعال شدند.

کارخانه ای ادامه داد: در هر یک از شعبه های هلال احمر یک تیم آماده (ای.او.سی) حضور دارند و در مجموع ۱۰۲ نیروی هلال احمر در طرح زمستانی به مجروحان و در راه ماندگان امداد رسانی می کنند.

وی افزود: علاوه بر نیروهای فعال و آماده باش جمعیت هلال احمر، ۱۵ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه خودروی نجات به مصدومان خدمات ارائه می دهند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن