Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بیمارستان آتیه همدان در جمع برترین مراکز تأمین اجتماعی کشور

بیمارستان آتیه همدان در جمع برترین مراکز تأمین اجتماعی کشور

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه دفاتر پرستاری هر سال توسط سازمان تامین اجتماعی ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شود، گفت: امسال بیمارستان‌های آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر در بین ۷۰ بیمارستان تامین اجتماعی کشور رتبه برتر (رنکینگ یک) را کسب کردند.

به گزارش " همدان نیوز"، علیرضا صفری روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان دکتر غرضی ملایر اظهار داشت: کسب این رتبه بسیار خوشایند و موجب ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم شده است.

وی افزود: اورژانس بیمارستان دکتر غرضی ملایر همچنین در بین بیمارستان‌های‌ هم سطح خود رتبه نخست کشوری را کسب کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان نمونه شدن سه پرستار نمونه کشوری این استان را از دیگر موفقیت‌ها برشمرد و بیان کرد: همدان جزء معدود استان‌هایی است که امسال سه پرستار نمونه کشوری داشت.
دکتر صفری ادامه داد: با توجه به فعالیت ۷۰ بیمارستان تامین اجتماعی در کشور و حدود ۴۳ میلیون بیمه شده، در استان همدان ۷۳۰ هزار بیمه شده با ۲ بیمارستان آتیه و غرضی با ۳۰۰ تخت فعال داریم که از نظر دسترسی مردم به تخت فعال رتبه دوم کشور را داریم.
وی با بیان اینکه شرایط دسترسی مردم به تخت فعال در استان خوب است افزود: سال گذشته ۵۰ تخت بیمارستانی به ضرفیت درمان استان اضافه شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان گفت: در حوزه جذب نیروی پزشکی و پزشک متخصص تلاش کردیم شرایط بهتری ایجاد کنیم و در اکثر رشته‌ها کمبود خاصی نداریم.
صفری با اشاره به کمبود پزشک متخصص در رشته رادیولوژی در بیمارستان دکتر غرضی ملایر بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و تجهیزات موجود در این بیمارستان، در حال پیگیری برای جذب پزشک و حل این مشکل هستیم.
وی با بیان اینکه امسال شرایط خوبی از نظر کمی و کیفی داریم اظهار داشت: دغدغه ما این بود که همزمان با کمیت بتوانیم کیفیت را نیز ارتقا دهیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان ادامه داد: در ارزیابی‌های سازمان تامین اجتماعی میزان رضایت‌مندی مردم از بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان همدان و نحوه ارایه خدمات، حدود ۹۴ درصد است که نشان می‌دهد همکاران ما در این مجموعه به خوبی به وظایف خود عمل کرده‌اند.
صفری برقراری ارتباط خوب مجموعه درمان با بیماران را عامل ارتقای این سطح از رضایت‌مندی عنوان کرد و گفت: بیمارستان دکتر غرضی از نظر تجهیزات پزشکی، فضای فیزیکی و امکانات شرایط خوبی دارد.
وی با بیان اینکه از نظر تجهیزات دارویی و منابع مالی و اعتباری امسال مشکلی نداریم بیان کرد: بیمارستان دکتر غرضی ملایر ۶ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات و سایر امکانات نیاز دارد که تا پایان امسال پرداخت می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی به جد پیگیر ایجاد پلی کلینیک تخصصی ملایر است تا بتوانیم بار مراجعان سرپایی بیمارستان غرضی را کم کنیم و مردم دسترسی بهتری به خدمات داشته باشند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن