Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی حضور شبانه روزی گشت‌های راهداری در جاده‌های همدان/ همه مسیرها باز است

حضور شبانه روزی گشت‌های راهداری در جاده‌های همدان/ همه مسیرها باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از حضور شبانه روزی و 24 ساعته گشت های راهداری در جاده های استان همزمان با بارش باران خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده اظهار داشت: در چند روز گذشته بارندگی های مقطعی و سیل آسایی در برخی مسیر ها و راه های استان همدان ثبت شده است.

وی  با بیان اینکه در برخی ساعت، بارش آب در سطح جاده ها افزایش یافته بود، افزود: بیشترین سطح بالا آمدن آب در مسیر شیرین سو - قیدار رخ داد که محدودیت ترافیکی در مسیر کبودرآهنگ – شیرین سو ایجاد کرده بود.

پناهنده ادامه داد: به دنبال تغييرات جوي و ورود سامانه بارشي به استان، بارش باران در بیشتر محورهای مواصلاتی این استان آغاز و به دنبال آن راهداران سفیران امنیت جاده ها با حضور شبانه روزی در مسیرها، تلاش در باز نگاه داشتن راهها و سهولت تردد کاربران جاده ای را دارند.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: راهداران به شکل شبانه روزی محورهای استان را زیرپوشش قرار داده و آماده ارائه خدمات به ویژه در زمان بارندگی ها هستند.

این مسئول تأکید کرد: در چند روز اخیر محورهای استان درگیر بارش های پاییزی باران بود و این بارش ها همچنان ادامه دارد که در تمام مدت بارش نزولات آسمانی، راهداران نسبت به انجام عملیات بازگشایی اقدام کردند.

مصطفی پناهنده اضافه کرد: ترددهای جاده ای هم اکنون بدون هیچ مشکلی انجام می شود. و هیچگونه مسیر بسته ناشی از وقوع بارش ها در استان همدان نداریم.

وی به رانندگان توصیه کرد: در این شرایط، از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر ضروری، از طریق سامانه 141 از آخرین وضعیت راهها مطلع و از توقف در حاشیه روخانه ها و امتداد مسیر سدها به شدت خودداری کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن