Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مردم سفرهای خود را در اربعین مدیریت کنند/ اعزام 200 دستگاه اتوبوس از همدان به مرز مهران

مردم سفرهای خود را در اربعین مدیریت کنند/ اعزام 200 دستگاه اتوبوس از همدان به مرز مهران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر اینکه در ایام اربعین تمام ناوگان به مرز مهران اعزام می شوند، گفت:  مردم باید همکاری لازم را داشته باشند و در این ایام سفر خود را مدیریت کنند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد در گفتگویی با بیان اینکه ستاد برای تامین ناوگان احتمال دارد سیستم شرکت‌های حمل‌و‌نقل را ببندد، اظهار داشت: اگر این اقدام انجام شود، امکان اعزام ناوگان وجود نخواهد داشت و تا ۸۰ درصد سرویس‌های عادی را نخواهیم داشت.

صادقی‌راد ادامه داد: همزمان با ایام اربعین حسینی، پیش فروش بلیت اتوبوس از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه ممنوع است.

وی با بیان این‌که همدان ۲۰۰ اتوبوس دارد که به مرز مهران اعزام می‌شود، گفت: ۴۵ دستگاه نیز روزانه به مرز خسروی اعزام می‌شود.

معاون حمل و نقل این اداره کل با بیان این‌که ۷۵ دستگاه مینی‌بوس هم برای مرز خسروی در نظر گرفته شده است، افزود: با این حساب، ناوگانی برای برقراری سفرهای عادی نخواهد بود.

این مسئول با بیان این‌که به شکل میانگین روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ اتوبوس وارد همدان خواهد شد، افزود: ستاد اربعین استان همدان پیش‌بینی‌های لازم را در نظر خواهد گرفت و نیازمندی‌ها در حوزه حمل‌و‌نقل به ستاد اربعین اعلام شده است.

همدان به عنوان استان معین وظیفه جابجابی زائران پنج استان مازندران، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و قم را به عهده دارد و زائران استان‌های تهران، سمنان و قزوین نیز به شکل گذار از طریق استان همدان به سمت پایانه های مرزی هدایت می‌شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن