Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مهلت استفاده از بسته‌ عیدانه مخابرات تا اول شهریور

مهلت استفاده از بسته‌ عیدانه مخابرات تا اول شهریور

بسته‌های فوتون عیدانه "قربان تا  غدیر" با حجم و زمان‌های استفاده متغیر، قابل فعال سازی برای تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است.

به گزارش "همدان نیوز"، این بسته ویژه به منظور تکریم مشتریان و همزمان با ایام مبارک عید قربان تا غدیر، از ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۹ مرداد ماه برای تمام مشتریان فعال شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه اول شهریور ماه ادامه می‌یابد.

این سرویس برای تمام مشتریان اینترنت باند پهن شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، فعال شده و اطلاع رسانی در مورد بسته‌ها از طریق پنل کاربری مشتریان به صورت کامل انجام می‌شود.

سرویس‌های فوتون عیدانه ۵ گیگ به قیمت ۵ هزار تومان با زمان مصرف سه روزه و سرویس فوتون عیدانه ۱۰ گیگ با زمان مصرف ۱۰ روزه به قیمت ۱۳ هزار تومان از جمله این طرح‌ها هستند.

بسته فوتون عیدانه با حجم ۲۰ گیگ به قیمت ۲۵ هزار تومان با زمان مصرف ۱۵ روزه و بسته فوتون عیدانه ۵۰ گیگ با زمان مصرف ۳۰ روزه به قیمت ۶۰ هزار تومان، دیگر طرح‌های ویژه بسته قربان تا غدیر شرکت مخابرات ایران هستند.

در سرویس‌های زمان دار کمپین رنگین نت، با فعالسازی بسته قربان تا غدیر، ترافیک ساعت عادی و ساعت خاص مشتریان، فریز شده و بسته اینترنت قربان تا غدیر ۹۸ به صورت شبانه روزی جایگزین می‌شود.

با پایان حجم بسته ویژه، سرویس مشتریان به حالت اول بازگشته و به روال معمول ادامه می‌یابد.

نظرات   

 
0 #1 اکبر 1398-05-28 20:50
تشکر ازمدیرعامل دلسوزمخابرات ایران ومدیران تمام استان‌ها
بازگو کردن
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن