Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی افتتاح 6 پایگاه اورژانس در همدان

افتتاح 6 پایگاه اورژانس در همدان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از افتتاح 6 پایگاه اورژانس جدید طی امسال در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، حبیب معصومی از راه‌اندازی سه پایگاه جاده‌ای در استان همدان طی هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: سه پایگاه جاده‌ای نیز تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه سد کلان ملایر، روستای میانده شهرستان تویسرکان و قینرجه شهرستان رزن در هفته دولت افتتاح می‌شود گفت: در حال حاضر 55 پایگاه جاده‌ای و شهری دانشگاه علوم پزشکی همدان در استان فعال است که به همراه پایگاه جاده‌ای اسدآباد، تعداد به 60 مورد می‌رسد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرت حوادث دانشگاه با بیان اینکه تا پایان امسال در آزادراه همدان ـ ساوه به اسم آزادراه «2»، روستای آب‌مشکین کبودراهنگ و روستای جربانلو در شهرستان رزن پایگاه اورژانس راه‌اندازی می‌شود افزود: با افتتاح این پایگاه‌ها دو سال جلوتر از تکالیف محول‌ خواهیم بود.

وی بیان کرد: در هفته دولت تعداد پایگاه اورژانس به 60 مورد می‌رسد و پایان سال به 63 مورد و دیگر تا پایان سال 1400 تکلیفی نخواهیم داشت.

معصومی با بیان اینکه از زمان دولت یازدهم 56 دستگاه آمبولانس جدید وارد استان شده است گفت: در حال حاضر سال ورود 20 دستگاه آمبولانس به استان به قبل ازسال 92 برمی‌گررد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است 17 آمبولانس جدید وارد استان شود که با این امکان دیگر آمبولانسی نخواهیم داشت که قبل از سال 92 وارد همدان شده باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن