Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کمک 35 میلیونی خیرین همدانی به بیماران سخت‌درمان

کمک 35 میلیونی خیرین همدانی به بیماران سخت‌درمان

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت 350 میلیون ریالی به بیماران سخت‎درمان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان،  حمید شاکری‌صفت از برگزاری یکصد و شصت و هفتمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده 9 بیمار مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 210 میلیون ریال به این بیماران مساعدت بلاعوض شد گفت: 80 میلیون ریال از سایر مراکز برای این بیماران تخفیف گرفته شده است.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه 70 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران اعطا شد گفت: در این جلسه تصویب شد سه بیمار زیرپوشش طرح سخاوت و دو بیمار نیز زیرپوشش طرح طعم مهربانی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 350 میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد خاطرنشان کرد: گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.

شاکری‌صفت با اهمیت به کمک خیرین سلامت در راستای رفع مشکلات بیماران سخت‌درمان گفت: نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت این بیماران می‌توانند با شماره حساب جاری 0106847155009 با شماره کارت 6037991199528096 بانک ملی مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن