Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تعداد آمبولانس‌های همدان به 82 دستگاه رسید

تعداد آمبولانس‌های همدان به 82 دستگاه رسید

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: 5 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 315 کمک‌دار به مجموعه فوریت‌های پزشکی و اورژانس پیس‌بیمارستانی استان افزوده شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حبیب معصومی اظهار داشت: یکی از ابزارهای ضروری جهت ارائه سرویس پیش بیمارستانی به مردم استان وجود آمبولانس‌های مناسب همراه با تجهیزات پزشکی بروز است به همین دلیل طی سال‌های 92 تا 96 به تعداد 50 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 314، 315، تویوتای هایس و هایلوکس به این دانشگاه تحویل شد.

حبیب معصومی افزود: امروز در دوازدهمین روز از ردیبهشت ماه 98 تعداد 5 دستگاه آمبولانس بنز بین اورژانس شهرستان‌های همدان، نهاوند، رزن، فامنین و کبودراهنگ توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر دستگاه آمبولانس 13 میلیارد ریال و مجموعا ارزش این 5 دستگاه 65میلیارد ریال است عنوان کرد: در حال حاضر با درنظر گرفتن این 5 دستگاه، 82 دستگاه آمبولانس در بخش پیش‌بیمارستانی استان وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ادامه داد: تعداد 92 دستگاه آمبولانس هم در بیمارستان‌ها، بخش بهداشت، بخش خصوصی، بخش نظامی، انتظامی، تأمین اجتماعی و ... در استان به ارائه خدمت مشغولند.

وی یادآور شد: در سال جاری 18دستگاه آمبولانس بنز دیگر نیز به مجموعه اورژانس مناطق 8گانه استان تحویل می‌شود.

معصومی از کسب رتبه 23 پایگاه اورژانس هوایی دانشگاه از حیث تعداد مأموریت خبر داد و افزود: این مجموعه از حیث تعداد بیماران جابجا شده نیز رتبه 25 را در بین 39 پایگاه هوایی اورژانس کشور در سال 97 کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه هوایی اورژانس استان در سال 97 طی 3 ماهه دوم و سوم (جمعا 6 ماه) غیر فعال بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن