Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی سواری های پلاک شخصی مجوز جابجایی مسافر را ندارند

سواری های پلاک شخصی مجوز جابجایی مسافر را ندارند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: سواری های پلاک شخصی مجوز جابجایی مسافران بین شهری را ندارند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده با اشاره به اینکه در حال حاضر سواری های شخصی در همدان به معضلی جدی تبدیل شده است، اظهار داشت: باید از حمل مسافر توسط سواری‌های شخصی ممانعت شود.

وی با اشاره به فعالیت هر چه بیشتر این خودروها در ایام نوروز تاکید کرد: هم اکنون در میدان سپاه(چراغ قرمز) همدان تردد مسافرهای پلاک شخصی زیاد است که موجب گره ترافیکی و مشکلات مختلفی شده است.

پناهنده با تأکید بر اینکه تردد با خودروهای ویژه بین شهری امنیت زیادی نسبت به شخصی دارد، یادآور شد: این خودروها بیمه دارند، صورتحساب پرداخت می کنند و در هرکدام از راه های ارتباطی کنترل می شوند اما این موارد برای سواری های غیرمجاز مسافرکش وجود ندارد.

مدیرکل راهداری استان همدان تأکید کرد: این رانندگان همچنین با شرکت های حمل و نقل مسافر قراردادهای جابجایی مسافر بین شهری را دارند.

مصطفی پناهنده اضافه کرد: باید خود مسافران نیز توجه جدی داشته و از تردد با خودروهای شخصی خودداری کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه با همکاری سایر ارگان های ذیربط اقداماتی برای ساماندهی و رفع این معضل شهری در دستور کار است، بیان کرد: واحدهای گشت برای کنترل تردد مسافران بین شهری باید در سطح شهر فعال شده و تخلفات را ثبت و موارد قابل مشاهده را جریمه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن