Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آغاز نسخه‌نویسی الکترونیکی در همدان

آغاز نسخه‌نویسی الکترونیکی در همدان

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: به زودی همدان به‌عنوان پایلوت نسخه‌نویسی الکترونیکی پزشکان در سطح استان می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سعید فرجی در جلسه ستاد تحول سلامت با اشاره به الزام دستگاه‌ها از سوی دولت مبنی بر پیشروی به سمت الکترونیکی شدن فرایندها و خدمت‌رسانی اظهار کرد: در این راستا گام مهم و مؤثری که ملزم به اجرای آن هستیم الکترونیکی شدن نسخه‌های پزشکان است که با در نظر گرفتن زیرساخت‌های مخابراتی و الکترونیکی مورد نیاز در طرح، این مهم ابتدا در شهر همدان و بعد در سایر نقاط استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه کرمان رتبه نخست را در الکترونیکی کردن نسخه‌نویسی دارد گفت: با توجه به اینکه مقدمات اجرای طرح از 4 ماه قبل در شهر همدان در حال آماده شدن است باید تلاش کنیم تا استان همدان نیز در این فرایند، جایگاه مطلوبی به دست آورد.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان همچنین از پوشش 58درصدی این بیمه در بین مردم استان خبر داد و افزود: 137 مرکز خدمات جامع سلامت و 196 پزشک خانواده در استان فعال است و تلاش می‌کنیم با کمترین هزینه بیشترین خدمات به مردم ارائه شود.

وی عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود این طرح ابتدا از مطب پزشکان در بخش خصوصی و یک درمانگاه دولتی که اعلام داوطلبی کرده باشد و از زیرساخت‌های لازم برخوردار باشد آغاز شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن