Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ارسال کامنت‌های توهین آمیز در فضای مجازی جرم است

ارسال کامنت‌های توهین آمیز در فضای مجازی جرم است

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد ازدستگیری فردی که با ارسال کامنت های توهین آمیز باعث هتک حیثیت پیمانکار یاسوجی در شبکه اجتماعی اینستاگرام شده بود ، خبر داد و گفت : توهین و هتک حیثیت در فضای مجازی جرم بوده و دارای مجازات است.

به گزارش "همدان نیوز"، سرگرد روح الله شهبازی پور در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد ناشناسی اقدام به ارسال کامنت های توهین‌آمیز ذیل پیج خبری استانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای وی کرده است، پیگیری پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و با بررسی های به عمل امده توسط کارشناسان این پلیس متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی دستگیرشد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:متهم در ابتدا منکر هرگونه اتهامی بود ولی در مواجهه با مستندات و ادله کافی پلیس، به جرم خود اقرار کرد و انگیزه خود را انتقام جویی و تسویه حساب شخصی بیان نمود؛در این راستا متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرگرد شهبازی پور به شهروندان توصیه کرد: توهین و هتک حیثیت در فضای مجازی جرم بوده و دارای مجازات می‌باشد لذا کاربران می‌بایست به این موضوع توجه ویژه داشته باشند، شایان ذکر است مطالبی که در فضای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی منتشر و یا به اشتراک گذاشته می‌شود بازتاب وسیع‌تری نسبت به فضای حقیقی دارد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در این خصوص آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  بخش مرکز فوریت‌های سایبری، قسمت ثبت گزارشات مردمی با ما در میان بگذارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن