Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی 22 دستگاه آمبولانس به اورژانس همدان اضافه می‌شود

22 دستگاه آمبولانس به اورژانس همدان اضافه می‌شود

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش 22 دستگاه آمبولانس در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حبیب معصومی با اشاره به نمایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب در نمایشگاه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی در این مقطع با مقایسه شاخص‌های دستاوردی بین سال‌های 57 و 97 تلاش کرده تا گوشه‌ای از رشد و پیشرفتی که در این سال‌ها صورت گرفته را به عرصه نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از شاخص‌های توسعه امروز حتی قابل مقایسه با شرایط سال 57 نیست عنوان کرد: یکی از این موضوعات، استقرار پایگاه اورژانس پیش‌بسمارستانی است که در سال 57 تنها یک مورد بوده اما حالا به تعداد 57 مورد رسیده‌است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: خوشبختانه امروز با اتکا به توانمندی‌های داخلی، دیگر پزشک خارجی در دانشگاه‌ها نداریم و حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور پزشکان حاذقی مشغول خدمت هستند.

وی همچنین به توسعه امکانات بهداشت و درمان در اقصی نقاط کشور اشاره و بیان کرد: بسیاری از امکانات و خدماتی که در این حوزه ارائه می‌شود به هیچ عنوان قابل قیاس با سال‌های پیش از انقلاب نیست.

معصومی در ادامه با اشاره به افزایش 22 دستگاه آمبولانس تا پایان سال جاری گفت: از این تعداد 10 آمبولانس معمولی (315) و 12 عدد آمبولانس بنز کمک‌دار تولید سال 2018 کشور آلمان که وارد کشور شده‌اند به زودی به مجموعه اورژانس استان افزوده خواهند شد.

وی افزود: در راستای توسعه خدمات پیش‌بیمارستانی مجوز جذب 18نیروی شرکتی نیز اخذ شده که با این تعداد نیرو 3 پایگاه دیگر در شهرستان‌های رزن، ملایر و تویسرکان نیز در سال آتی به فضای اورژانس اضافه می‌شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن