Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی نصب بیش از 24 تابلوی اخطاری در جاده‌های همدان

نصب بیش از 24 تابلوی اخطاری در جاده‌های همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از تعمير و نصب 24 هزار و 275 تابلو اخطاري و انتظامي در محورهای ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم بر رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارهای بصری در قالب تابلوهای اطلاعاتی تأکید کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون همچنین برای ایمنی مسیرها، هزار و 667 مترمربع از تابلوهای اطلاعاتي جاده های استان تعمير و نصب شدند.

وی با بیان اینکه تلفات و صدمات جدی ناشی از تصادفات جاده ای موجب هدر رفتن مقادیر قابل توجهی از منابع ملی و نگرانی خانواده ها  می شود، افزود: بعد از عواملی چون انسان و خودرو، جاده مهمترین علت بروز سوانح رانندگی است، بنابراین بررسی نقاط حادثه خیز جاده ای در محورهای مواصلاتی استان و اصلاح آنها موضوع قابل توجهی برای کارشناسان اداره ایمنی و حریم  اداره کل به شمار می رود.

پرورشی خرم، خط کشی راه های استان را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان و خاطرنشان کرد: 1136کیلومتر از راهای استان در این مدت خط کشی شد و این اقدام سالانه به شکل مستمر و جاری احیا، تجدید و نگهداری می شود.

وی ادامه داد: خط کشی محورها به دید رانندگان در جاده کمک می کند و موجب کاهش تصادفات جاده ای می شود.

معاون راهداری همدان یادآور شد: تلاش مداوم و مستمر راهداران برای نگهداری و ایمن سازی راه های استان از جمله اقداماتی است که در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان قرار دارد.

حمید پرورشی خرم اضافه کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد سفرهای برون شهری، 772 دستگاه چراغ چشمک زن جدید در محورهای استان نصب شده است، همچنین سرویس و نگهداری 114 کیلومتر روشنایی در سطح راه ها انجام شده تا رانندگان و مسافران در جاده ها سفری مطمئن تر داشته باشند.

وی با بیان اینکه 143کیلومتر گاردریل و نیوجرسی و 58 هزارو 938 عدد از علائم ایمنی نیز توسط راهداران این اداره کل شستشو شده است ابراز داشت: پاکسازی کنار نیوجرسی و گاردریل به میزان 290 کیلومتر، تعمير، تهیه و نصب 2 هزار و 628 عدد بازتاب ایمنی و استوانه ای و آرام سازی سرعت در 48 ناحیه راه های استان ایجاد شده است.

گفتنی است، استان همدان داراي 5 هزار و 114 کيلومتر انواع راه شامل آزادراه، بزرگراه، راه اصلي، راه فرعي و راه روستایی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن