Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تولید روزانه هزار و 100 تن زباله در همدان

تولید روزانه هزار و 100 تن زباله در همدان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از تصمیم کارگروه مدیریت پسماند استان مبنی بر تجمیع تمامی پسماندهای عادی و خانگی استان همدان در دو نقطه واقع در شهرستان های همدان و ملایر خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، عادل عربی گفت: پسماندهای عادی شمال استان در مکانی واقع در شهرستان همدان و پسماندهای عادی جنوب استان در مکانی واقع در شهرستان ملایر دفن خواهد شد.

عربی اظهار کرد: اولویت کارگروه پسماند استان همدان در پردازش و بازیافت پسماندها است که در این خصوص مطالعات و اقداماتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کار سایت دفن و بازیافت پسماندهای قسمت شمالی استان در محل دفن پسماند شهر همدان در حال انجام و تکمیل است و مطالعات در خصور محل سایت دفن و بازیافت پسماندهای نقاط جنوب استان در حال انجام است.

وی بیان کرد: درسال جاری 4 جلسه مدریت پسماند استان برگزار شد که در آخرین جلسه در خصوص تسریع در کار دفن و بازیافت پسماندهای عادی شمال استان و اتمام مطالعات محل دفن پسماندهای استان از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استان تاکید شد.

وی تصریح کرد: تا زمان اتمام طرح، مسئولیت دفن پسماندها به عهده شهرداری ها و دهیاری ها است.

عربی خاطرنشان کرد: هزار و 100 تن پسماند عادی در روز تولید می‌شود که سهم شهر همدان 420 تن زباله عادی در روز است که این میزان در ایام پایانی سال بیشتر می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن