Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ویزیت رایگان مددجویان کمیته امداد در نهاوند

ویزیت رایگان مددجویان کمیته امداد در نهاوند

کارشناس اکرام کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: شش نفر از پزشکان شهرستان نهاوند که از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این شهرستان نیز هستند، مددجویان را به‌صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، فرشید عباسی بیان کرد: همه آدم‌ها، شایسته یک زندگی خوب هستند، خیران با مهربانی‌های خود به تقسیم این موهبت الهی کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شش نفر از پزشکان شهرستان نهاوند که از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این شهرستان نیز هستند، مددجویان را به‌صورت رایگان ویزیت می‌کنند، گفت: در ماه‌های مرداد، شهریور، مهر و آبان سال ۹۷ پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ویزیت رایگان داشته‌اند.

عباسی همچنین به موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: امسال ۱۵ عدد کاپشن دخترانه و پسرانه به مبلغ دو میلیون تومان به کمیته امداد شهرستان نهاوند کمک کرده‌اند و یک پزشک که از حامیان ایتام است و کمک‌های موردی بسیاری نیز تاکنون به این نهاد کرده است، سه میلیون تومان برای حل مشکلات فرزندان معنوی خودپرداخت کرده است.

کارشناس اکرام کمیته امداد شهرستان نهاوند ادامه داد: سه نفر از حامیان نیکوکار نیز شش میلیون تومان کفش و لوازم‌التحریر و دو نفر دیگر از حامیان پنج میلیون تومان گوشت گوسفندی برای تقسیم در بین ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده‌اند.

وی همچنین در پایان به کمک ۴۴ میلیون تومانی خیران و آموزش‌وپرورش به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: با قلب مهربان خود در تغییر سرنوشت کودکانی سهیم باشیم که شاید تغییرها به دستان آن‌ها رقم خواهد خورد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن