Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی هزینه درمان بیماران پروانه‌ای همدان رایگان شد

هزینه درمان بیماران پروانه‌ای همدان رایگان شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از رایگان شدن هزینه درمان بیماران پروانه‌ای در استان خبر داد و گفت: پیگیر هستیم این بیماران هزینه دارو و پانسمان پرداخت نکنند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، محمدرضا عبادیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بیماران پروانه‌ای استان، اظهار کرد: این بیماران دیگر نگران هزینه‌های درمانی خود نباشند.

وی بیان کرد: بیماران پروانه‌ای یا «EB» استان با ارائه مدارک به واحد بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان و تشکیل پرونده، زیر پوشش تمام خدمات درمانی رایگان قرار گیرند.

معاون درمان دانشگاه با تاکید به اینکه فعلاً هزینه‌های درمانی بیماران پروانه‌ای رایگان محاسبه می‌شود، خاطرنشان کرد: برای رایگان شدن دارو و پانسمان این بیماران نیز با دکتر خدادادی؛ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مکاتبه شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم با دریافت مجوزهای لازم از سوی معاونت غذا و دارو دارو و پانسمان نیز رایگان شود، افزود: تاکنون 29 بیمار پروانه‌ای در استان شناسایی شده‌اند که  تمام آنها در معاونت درمان پرونده دارند.

عبادیان بیان کرد: بیماری پروانه‌ای نوعی بیماری پوستی و ژنتیکی است که در صورت وجود این بیماری در خانواده‌ای باید از ازدواج‌های فامیلی و تکرار تولد این بیماران جلوگیری شود.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن