Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی استان همدان آماده اجرای طرح زمستانی است

استان همدان آماده اجرای طرح زمستانی است

مدیرکل راهداری همدان با تأکید بر آماده سازی عوامل راهداری زمستانی استان گفت: استان همدان آماده اجرای طرح زمستانی است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده از آمادگی ادارات شهرستان های تابعه این اداره کل برای اجرای طرح راهداری زمستانی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: اولین بحث در راهداری زمستانی دارا بودن ماشین آلات به روز و کارآمد است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مقرر شده است وضعیت ماشین آلات مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به اداره کل اعلام شود تا با توجه به شرایط جوی هر چه زودتر نواقص رفع شود.

پناهنده ادامه داد: پیش از این نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال جاری عملیات تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهداری این اداره کل در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: تعمیر و تجهیز این ماشین آلات و آماده به کار کردن آنها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تا عوامل راهداری بتوانند به موقع برای بازگشایی و برف روبی راه‌ها با توجه به اهمیت و تردد محورهای مواصلاتی استان اقدام کنند. 

این مسئول در ادامه از روسای شهرستان ها خواست طبق سال های گذشته نسبت به آماده سازی عوامل راهداری زمستانی اقدام کنند.

پناهنده خاطرنشان کرد: هر رییس شهرستان موظف به رصد امور راهداری حوزه تحت مدیریت خود بوده و باید نسبت به تعمیم موارد ایمنی و تأمین شن و نمک مورد نیاز اقدام کنند.

وی همچنین نسبت به بکارگیری رانندگان و راهداران فصلی تأکید و تصریح کرد: استفاده از راهدارخانه ها در فصل زمستان امری مهم است و این امر ضرورت تجهیز و آماده باش راهدارخانه ها را ایجاب می کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن