Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی 22 هزار فارغ‌التحصیل همدانی در جست‌وجوی کار

22 هزار فارغ‌التحصیل همدانی در جست‌وجوی کار

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: نرخ بیکاری در همدان بین افرادی با سنین 15 تا 29 سال است.

به گزارش "همدان نیوز"، مصطفی قربان‌فر در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان، از رتبه برتر این استان در نرخ بیکاری و جوانان جویای‌کار خبر داد، افزود: نرخ بیکاری در استان یک درصد کمتر از نرخ بیکاری در سطح کشور است و این آمار بیانگر تلاش موفقیت‌آمیز مسئولان در این زمینه است.

وی با اشاره به آمار فارغ‌التحصیلان جویای‌کار استان عنوان کرد: در این استان 22 هزار دانشجو فارغ‌التحصیل شده و جویای‌کار هستند.

قربان‌فر با اشاره به اجرای برنامه‌های ساماندهی امور جوانان، اجرای این برنامه‌ها را در افزایش و توسعه مسکن، ازدواج و تعالی خانواده و اشتغال در جوانان ر بسیار موثر دانست.

وی اظهار کرد: طرح مشاغل خانگی، مشوق‌های دولتی و مالک‌آموزی از جمله طرح‌هایی هستند که در کاهش آمار بیکاری و افزایش اشتغال در نقش بسیار مهم داشتند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اجرا و اعمال این طرح‌های موثر خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌های راهبردی توانستیم در سال گذشته حدود 33 هزار شغل برای جوانان جویای‌کار ایجاد کنیم به طوریکه مشارکت جوانان و مسئولان نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش داشته‌ است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن