Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی معافیت 35 مددجوی همدانی از خدمت سربازی

معافیت 35 مددجوی همدانی از خدمت سربازی

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان گفت: ۵۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان همدان در شش‌ماهه نخست امسال از تسهیلات نظام‌وظیفه بهره‌مند شده‌اند.

 

به گزارش  "همدان نیوز"، قاسم یارمحمدی با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال ۳۵ نفر از تسهیلات نظام‌وظیفه معاف شده‌اند، گفت: یکی از پسران که دارای سه خواهر مجرد باشد در صورت ازکارافتادگی و یا فوت سرپرست خانواده از معافیت سربازی بهره‌مند می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ نفر از ابتدای سال به نزدیک‌ترین یگان خدمتی محل سکونت خود منتقل‌شده‌اند، گفت: هشت مددجو نیز از کاهش تعرفه صدور کارت پایان خدمت بهره‌مند شده‌اند.

یارمحمدی بابیان اینکه این طرح بر اساس ماده ۴۴ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی به تصویب رسیده است و از سال ۸۷ در کمیته امداد استان همدان اجرا می‌شود، گفت: معافیت تنها فرزند، معافیت کفالت، کاهش تعرفه، انتقال محل خدمت نظام‌وظیفه عمومی از خدماتی است که کمیته امداد استان همدان به مددجویان سرباز و یا فرزندان مددجو ارائه می هد.

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان با یادآوری اینکه در سال گذشته نیز ۳۶۱ نفر از تسهیلات نظام‌وظیفه بهره‌مند شده‌اند، ادامه داد: هدف از ارائه تسهیلات نظام‌وظیفه به نیازمندان، کمک به نیروی فعال خانواده برای توانمندسازی و افزایش درآمد خانواده است.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن