Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ازدواج 475 نوعروس و داماد همدانی با کمک کمیته امداد

ازدواج 475 نوعروس و داماد همدانی با کمک کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: ۴۳۸ نوعروس و ۳۷ داماد مددجو با دریافت جهیزیه و هدیه ازدواج از کمیته امداد استان همدان در ۶ ماهه نخست سال جاری زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علی بحیرایی اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۳۸ نوعروس و ۳۷ داماد مددجو با دریافت جهیزیه و هدیه ازدواج از کمیته امداد استان همدان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه چهار میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان برای این طرح در نظر گرفته‌شده است، گفت: این مبلغ از اعتبارات دولتی و صدقات جمع‌آوری‌شده پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمک‌هزینه خرید جهیزیه برای هر نوعروس تحت حمایت چهار میلیون تومان و هدیه ازدواج برای پسران، یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، گفت: کمک‌هزینه جهیزیه برای افراد نیازمند غیر تحت حمایت نیز دو میلیون تومان است.

بحیرایی ادامه داد: جهیزیه به‌صورت نقدی و بلاعوض است و در حال حاضر ۱۰۵ نوعروس پشت نوبت این طرح قرار دارند که امیدواریم باهمت خیران این عزیزان نیز راهی خانه بخت شوند وزندگی مشترک خود، این سنت فرخنده را آغاز کنند.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان در پایان گفت: در ۶ ماهه سال گذشته نیز یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان در قالب ۵۲۳ مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن