Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اختلاف مدیران کانال تلگرامی در همدان دردسرساز شد!

اختلاف مدیران کانال تلگرامی در همدان دردسرساز شد!

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: فردی که از طریق فضای مجازی اقدام به تهدید، اخاذی و انتشار مطالب کذب کرده بود توسط کارشناسان این پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ‌دوم فیروز سرخوش‌نهاد با اعلام این خبر بیان کرد: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی در پلیس فتا حاضر و خبر از تهدید و انتشار مطالب کذب علیه خود در فضای مجازی داد و خواستار شناسایی فرد مجرم شد.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکي، پرونده‌اي در اين رابطه تشکيل شده و در دستورکار کارشناسان پليس قرار گرفت.

رئيس پليس فتا استان همدان گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام تحقیقات مقدماتی دریافتند که شاکی یکی از مدیران کانال تلگرامی مطرح در استان همدان بوده که در فضای مجازی با شخصی دیگری به صورت لفظی درگیر شده که در این راستا شخص مزاحم اقدام به تهدید و انتشار مطالب کذب علیه نامبرده در شبکه اجتماعی تلگرام می‌نماید.

وی افزود‌: مامورین پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم را که از مدیران کانال تلگرامی استان همدان بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ سرخوش گفت: در تحقیق از متهم، وی در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بوده که در نهایت با مشاهده ادله و مستندات به انجام عمل مجرمانه خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی و جذب عضو بیشتر برای کانال خود عنوان نمود.

این مقام مسئول در رابطه با انتشار اكاذيب در فضاى سايبر و شبكه‌هاى اجتماعى گفت: بر‌مبناى قانون جرائم رايانه‌اى هر‌كس به قصد تشويش اذهان عمومى مطالب كذبى را به فردى منتسب نمايد علاوه بر جريمه نقدى از سه ماه تا دوسال حبس در انتظار وى خواهد بود.

رئیس پلیس فتا استان همدان در پایان گفت: همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با جرائم مشهود در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن