Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی 20هزار دانش‌آموز و سه هزار دانشجوی نیازمند همدانی در انتظار جشن عاطفه‌ها

20هزار دانش‌آموز و سه هزار دانشجوی نیازمند همدانی در انتظار جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: مرحله اول جشن عاطفه‌ها در ۱۵ و ۱۶ شهریورماه امسال در میدان‌ شهرها، روستاها و پایگاه‌های بسیج و مساجد و مصلاهای نماز جمعه و مرحله دوم در ۱۱ مهرماه در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، پیمان ترکمانه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها امسال با شعار لبخند مهر، بسته به مهر شما برگزار می‌شود، گفت: جشن عاطفه‌ها فرصتی است برای عشق‌ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند، به بهانهٔ روز جشن عاطفه‌ها چشم‌های گریان کودکان محروم، امروز چشم‌به‌راه دست‌های نوازشگری است که همواره به بهانه‌ای، مهربانی رابین خود و همنوع خود تقسیم می‌کنند.

ترکمانه با اشاره به این مطلب که امسال جشن عاطفه‌ها در هزار و ۴۸۰ پایگاه برگزار می‌شود، گفت: ۴۴ پایگاه در میدان‌ها به‌صورت ثابت و سیار، ۱۵۵ پایگاه بسیج و مساجد، ۲۱ مرکز نیکوکاری و هزار و ۲۶۰ پایگاه در مدارس آماده دریافت کمک‌های خیران است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه ۲۰ هزار دانش‌آموز و سه هزار دانشجو نیازمند در استان همدان وجود دارد، گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله اول تا قبل از شروع سال تحصیلی به دست نیازمندان می‌رسد.

 وی همچنین به توزیع ۲۰۰ هزار پاکت در مدارس اشاره کرد و گفت کمک‌های جمع‌آوری‌شده از مدارس نیز با هماهنگی مدیر مدرسه در بین نیازمندان همدان مدرسه هزینه می‌شود.

ترکمانه بابیان اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها در پنجشنبه ۱۵ شهریورماه امسال در میدان‌ها شهرها، روستاها و پایگاه‌های بسیج و مساجد و جمعه ۱۶ شهریورماه در مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود، ادامه داد: مرحله دوم نیز در ۱۱ مهرماه در مدارس سراسر استان همدان برپا می‌شود.

وی همچنین یادآور شد در سال گذشته دو میلیارد و ۸۳ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری و به دست دانشجویان و دانش آموزان نیازمند رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: خیران می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۶۷۲-۹۹۶۹-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی و همچنین پرداخت اینترنتی از طریق سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org اقدام کنند.

وی در پایان همچنین به پرداخت از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد #۰۸۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و استفاده از اپلیکیشن موبایل سنا و سکه اشاره کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن