Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ثبت بیش از 7 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان

ثبت بیش از 7 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان گفت: در نیمه نخست تیرماه امسال بیش از 7 میلیون تردد وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، سعید کریمی با اشاره به اینکه همزمان با ایام تابستان شهرهای مختلف استان همدان مقصد گردشگری بسیاری از مسافران تابستانی شده است، اظهار داشت: با آغاز سفرهای تابستانی و از تاریخ یکم تا پانزدهم تیرماه سال جاری تاکنون 7 میلیون و 400 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در برخی از روزها شاهد ترافیک سنگین و نیمه‌ سنگین در برخی محورهای مواصلاتی استان هستیم، افزود: محور همدان کرمانشاه در این بازه زمانی با 950 هزار تردد، پرترددترین محور استان گزارش شده است.

کریمی ادامه داد: از مجموع وسائط نقلیه عبوری 17 درصد تردد خودروهای سنگین بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان با تأکید بر اینکه میانگین سرعت متوسط خودروهای عبوری 80 کیلومتر بر ساعت بوده است، تصریح کرد: متوسط سرعت غیرمجاز 7 درصد و فاصله غیرمجاز نیز 13 درصد گزارش شده است.

سعید کریمی یادآور شد: در مدت اشاره شده همچنین تعداد 4 میلیون و 330 هزار و 788 خودرو توسط سامانه های ثبت تخلف عبور و مرور استان بررسی شده اند.

این مسئول در ادامه از مسافران و گردشگران خواست برای کسب اطلاعات راه ها و وضعیت ترافیک با شماره 141 مدیریت راه های استان همدان تماس بگیرند.

گفتنی است، در استان همدان 68 دستگاه ترددشمار، 55 سامانه ثبت تخلف و دو سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن