Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در سطح عرضه اعلام شد

اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در سطح عرضه اعلام شد

مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در سطح عرضه را معرفی کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر محمد کاظم زاده فرآورده های آرایشی  و بهداشتی شامل کرم پودر پمپیPROFESSIONAL MAKE UP FOUNDATION ، کرم پودر تیوبیPERFECT ADAPT MAKE UPSPF30 وکرم پودر تیوبی FONDATIONبا نام های تجاری( GRIMAS) به دلیل نداشتن هر گونه مجوز بهداشتی غیر مجاز است.

وی افزود: این اطلاع رسانی فقط برای محصولات قید شده  ونامه شرکت بازرگانی  بین المللی میهن خواهان بوده و شامل دیگر محصولات با نام های تجاری یاد شده که دارای نمایندگی واردات رسمی و دارای برچسب اصالت  و سلامت  معتبر مطابق ضوابط این سازمان است، نمی شود.

مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی  دانشگاه، تاکید کرد: با توجه به نامه شرکت بازرگانی بین المللی  میهن خواهان هرگونه کالا با نام تجاری GRIMAS بدون برچسب اصالت  متعلق به این شرکت نیست  و تقلبی است.

کاظم زاده اظهار کرد: این محصولات در بازرسی های سطح عرضه مشمول برخورد قانونی بوده  و در صورت مشاهده در سطح عرضه به مراجع قانونی معرفی می شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن