Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کمیته امداد همدان سه زندانی را آزاد کرد

کمیته امداد همدان سه زندانی را آزاد کرد

سه زندانی جرائم غیر عمد با پرداخت ۴۶ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان از ابتدای سال جاری با کمک کمیته امداد استان همدان آزادشده و به آغوش خانواده خود بازگشته‌اند.

به گزارش "همدان نیوز"، قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان گزارشی از خدمات حمایتی این نهاد به خانواده زندانیان نیازمند ارائه کرد.

قاسم یارمحمدی، قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان، بابیان اینکه هزار و ۴۵۳ خانوار با سرپرست زندانی، تحت حمایت کمیته امداد استان همدان قرار دارند، گفت: ۷۶۷ خانواده کمک‌معیشت بگیر و ۶۸۶ خانواده نیز از خدمات موردی این نهاد بهره می‌برند.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری سه زندانی با جرائم غیر عمد با کمک کمیته امداد استان همدان آزادشده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند، گفت: برای آزادی این دو زندانی ۴۶ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان پرداخت‌شده است.

یارمحمدی ادامه داد: از زمانی که سرپرست خانوار زندانی می‌شود، خانواده آن‌ها می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد تا زمان آزادی سرپرست خانوار از خدمات مختلف کمیته امداد مانند مستمری، جهیزیه، تحصیلی، وام، اشتغال، مساعدت‌های موردی، معاضدت حقوقی و کمک‌هزینه‌های درمانی کمیته امداد برخوردار شوند و حتی پس از آزادی سرپرست خانوار کمیته امداد درزمینهٔ اشتغال آنان نیز اقدام و همکاری می‌کند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان ادامه داد: خانواده‌های زندانی به دلیل نبود سرپرست در معرض آسیب‌های بسیاری قرار دارند که کمیته امداد با حمایت‌های خود تلاش دارد بخشی از مشکلات اساسی آن‌ها را رفع کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن