Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تعمیر و نصب بیش از 3 هزار تابلوی اخطاری و انتظامی در جاده های همدان

تعمیر و نصب بیش از 3 هزار تابلوی اخطاری و انتظامی در جاده های همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در نیمه نخست امسال 3 هزار و 170 تابلوی اخطاری و انتظامی در محورهای مواصلاتی استان همدان تعمیر و نصب شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم اظهار داشت: در این مدت ۲۵ گشت راهداری با ۷۱ هزار نفر ساعت در طول محورهای استان تردد و بر روند آن در استان نظارت داشته‌اند.

وی با اشاره به خط‌کشی ۸۰۰ کیلومتر از محورهای استان همدان در سه‌ماهه ابتدای سال، تصریح کرد: همچنین سه هزار و ۱۷۰ تابلوی اخطاری و انتظامی، ۸۲۶ مترمربع تابلوی اطلاعاتی و ۳۵۲ شاخه گاردریل تعمیر و نصب شده است.

پرورشی خرم افزود: در این مدت ۷۱۰ متر نیوجرسی و ۶۰۸ علامت استوانه‌ای و بازتاب ایمنی تهیه و نصب شده است.

معاون راهداری استان همدان یادآور شد: همچنین ۶۰ کیلومتر شیار لرزاننده و ۱۰۰ متر حفاظ ایمنی پل‌ها اجرایی شده که ایمن‌سازی کم‌هزینه ۴۷ عدد دماغه و سرگاردریل نیز انجام شده است.

این مسئول در خصوص ایمن‌سازی نقاط پرتصادف گفت: به همین منظور ۱۸ دوربرگردان، پارکینگ و سرعتگاه اصلاح و احداث شده همچنین تعمیر، نگهداری، احداث و تعریض ۳۳ دستگاه پل انجام گرفته که ۱۰ مورد پیچ و ۱۲ مورد تقاطع نیز اصلاح شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز داشت: ۷۲ هزار و ۲۳۰ مترمکعب در طول ۷۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و ۲۰ مورد ترانشه برداری با مجموع ۲۱ هزار و ۲۳۰ مترمکعب در سه‌ماهه اول سال انجام شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن