Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تهیه 90 فقره جهیزیه برای زوج‌های جوان در همدان

تهیه 90 فقره جهیزیه برای زوج‌های جوان در همدان

رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان از تهیه 90 فقره جهیزیه برای زوج‌های جوان با کمک خیران همدانی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، اسدالله ربانی مهر اظهار داشت: مجمع خیرین ازدواج بیش از یک سال است که تشکیل شده و با کمک خوب نیکوکاران و خیران فعالیت های خوبی برای خدمت به زوج های جوان برداشته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با کمک این مجمع 110 فقره تسهیلات قرض الحسنه نیز به زوج های جوان استان همدان پرداخت شده است.

وی با اشاره به برگزاری سومین جشن گلریزان مجمع خیرین ازدواج همدان گفت: این جشن امروز دوشنبه یازدهم تیرماه جاری پس از اقامه نماز مغرب وعشا در زورخانه پهلوان علی میرزای همدانی واقع در میدان فردوسی برگزار می شود.

ربانی مهر با بیان اینکه این جشن به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، شورای اسلامی شهرهمدان، فرمانداری، مجمع خیرین ازدواج، مجمع امور صنفی و هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای همدان برگزار می شود یادآور شد: در جشن گلریزان قبل کمک های خوبی در راستای کمک به ازدواج جوانان انجام شد.

رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان افزود: زوج هایی هستند که با گذشت سه سال ازدواج هنوز برای تشکیل خانواده مشکل دارند که با کمک خیران می توان در این امر خیر مشارکت و برای حل مشکلات و آغاز زندگی مشترک زوج های جوان پیش قدم شود.

ربانی مهر هدف از برگزاری این جشن گلریزان در زورخانه پهلوان علی میرزای همدانی را جایگاه فرهنگی ورزش زورخانه و روحیه جوانمردی و انسان دوستانه در فضای زورخانه و تناسب آن با امر خیر و خداپسندانه ازدواج عنوان کرد‌./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن