Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی حمایت از 940 بیمار سخت‌درمان توسط مجمع خیرین سلامت همدان

حمایت از 940 بیمار سخت‌درمان توسط مجمع خیرین سلامت همدان

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: 940 بیمار سخت‌درمان توسط مجمع خیرین سلامت همدان حمایت می‌شوند.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید شاکری‎صفت  با بیان اینکه 940 بیمار سخت‌درمان را زیر پوشش قرار داده‌ایم، گفت: از این تعداد 195 نفر زیر پوشش طرح «سخاوت» هستند که  225 حامی از آنها حمایت می‌کنند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بیماران مجمع خیرین سلامت نیاز به چه کمک‌هایی دارند؟ گفت: بیشتر نیازها مالی است و هر آنچه توان مالی بیشتر باشد بهتر می‌توانیم کمک‌هایی را به بیماران اختصاص دهیم.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه با افزایش توان مالی مبالغ کمک به هر بیمار نیز افزایش خواهد یافت، افزود: بسیاری از بیماران از لحاظ تغذیه دچار مشکل هستند، به عنوان مثال بیماران سرطانی در اثر مصرف داروهای شیمی درمانی دچار سوء تغذیه و ناتوانی می‌شوند که طبق تشخیص پزشک باید رژیم غذایی خاص داشته باشند و این موضوع نیازمند هزینه بالایی بوده که از توان آنها خارج است.

وی با اشاره به اینکه طرح «دست‌های مهربانی» در این راستا اجرا می‌شود که اگر خیرین بیشتری جذب شوند می‌توان به موضوع رفع سوء تغذیه بیشتر پرداخت، گفت: برخی از بیماران نیاز به تجیهزات پزشکی دارند.

شاکری بیان کرد: ویلچر، واکر، تشک مواج و برقی و ... نیاز بیماران سخت‌درمان است که اگر کسانی چنین وسایلی دارند که بدون استفاده  بوده می‌توانند در اختیار مجمع خیرین سلامت قرار دهند تا آنها را به نیازمندان برسانیم.

وی با بیان اینکه بخشی در مجمع خیرین سلامت به نام تجهیزات راه‌اندازی شده که در این راستا فعالیت می‌شود، افزود: افرادی به ما مراجعه کرده و وسایلی را به صورت امانت می‌گیرند و بعد از بهبودی آن برمی‌گردانند تا دست به دست بین بیماران دیگر بچرخد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن