Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اضافه شدن 13 دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس همدان/ جریمه آمبولانس‌ها در همدان

اضافه شدن 13 دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس همدان/ جریمه آمبولانس‌ها در همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: 13 دستگاه آمبولانس جدید تا تیرماه سالجاری به ناوگان اورژانس این استان افزوده می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حبیب معصومی بیان کرد: خودروهای جدید به تمامی شهرستان های همدان تعلق می گیرد.

وی اضافه کرد: با تحویل 13 دستگاه آمبولانس به اورژانس همدان تعداد آمبولانس های این مرکز به 63 دستگاه می رسد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان افزود: تمامی این خودروهای جدید و نو شماره در دولت تدبیر و امید به ناوگان اورژانس این استان افزوده شده است.

معصومی اظهارداشت: 37 دستگاه از خودروهای آمبولانس استان فرسوده بوده و بین هشت تا 10 سال سن دارند که با ورود خودروهای جدید این دستگاه ها به نوبت از چرخه خارج و خودروهای نو شماره جایگزین آنها می شوند.

وی درباره استاندارد آمبولانس توضیح داد: طبق نرم‌های تعریف شده باید هر پایگاه امدادی دارای یک دستگاه آمبولانس و به ازای هر سه آمبولانس، یک دستگاه خودروی پشتیبان پیش بینی شود تا در صورت معیوب شدن یا بروز ایراد فنی، جایگزین آن شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: عمر خودروهای آمبولانس بستگی به میزان مسافت شهرستان تا مرکز استان، نحوه نگهداری خودرو و حرفه ای بودن راننده بستگی دارد.

معصومی درباره جریمه خودروی اورژانس توسط پلیس بیان کرد: بیشتر جریمه ها به وسیله دوربین‌های نصب شده در سطح شهر و جاده ها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: قرار است شماره پلاک آمبولانس‌های اورژانس همدان در اختیار پلیس قرار گیرد تا از جریمه آنها توسط دوربین جلوگیری کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن