Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی جوان همدانی صاحب تندیس ملی فداکاری شد

جوان همدانی صاحب تندیس ملی فداکاری شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از کسب تندیس ملی فداکاری توسط یک جوان همدانی خبر داد.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، بهروز کارخانه‌ای پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در همدان اظهار کرد: همدان رتبه نخست کشوری را در حوزه جوانان دارد و در حال حاضر نیز بیش از 10 هزار عضو فعال دارد.
وی همچنین از کمک 316 میلیون تومانی به زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد و افزود: استان همدان در کنار کمک های نقدی به مردم حادثه‌دیده کرمانشاه 422 تن کمک غیر نقدی نیز انجام داده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: در راستای اهداف بشردوستانه و حمایت از همنوع جمعیت هلال احمر استان تعداد 33 کانکس برای مناطق زلزله‌زده غرب کشور در اختیار خانواده‌های آسیب دیده از این حادثه قرار گرفته است.
وی به موضوع آموزش در این جمعیت اشاره کرد و گفت: بیش از 3 هزار نفر کمک‌های اولیه را آموزش دیده‌اند و در طرح دادرس که هشت نیاز اولیه کمک در بحران به دانش‌آموزان آموزش داده می شود در مدارس استان به خوبی اجرا شده است.
کارخانه‌ای تاکید کرد: تنها مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر از آن همدان است که خدمات زیادی را به مجروحان ارائه می‌دهد.
وی با بیان اینکه گستردگی کار در این جمعیت بسیار زیاد است افزود: با وجود حجم بالای امور اما نیروهای جمعیت هلال احمر استان در مراحل مختلف بحرانی به خوبی در محل مستقر می‌شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن