Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پیام نوروزی محمدناصر نیکبخت استاندارهمدان

پیام نوروزی محمدناصر نیکبخت استاندارهمدان

محمدناصر نیکبخت با انتشار پیامی فرا رسید سال نو را تبریک گفت.

به گزارش "همدان نیوز" در این پیام آمده است:

به نام خداي مهربان ، خداي تغيير دهنده حالت ها به احسن الحال

تحول فصول و بهار طبيعت ، آغاز و بهانه ای است برای تغییر نگرش و منش و فرصتي مغتنم جهت استعانت از خداوند باري تعالي تا انسان ها را مشمول "حول حالنا الي احسن الحال" نموده و  بندگانش را  به سمت بهترين ها هدايت فرمايد.

حلول سال نو و تقارن آن با شهادت دهمين اختر تابناك ولايت و امامت، امام هادي(ع) را به ملت شريف ايران اسلامي بویژه هم استانی های متدين و فرهيخته، تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال، سالي سرشار از خير و بركت و توفيق و تندرستي براي همگان مسألت دارم.

خدا را شاكريم كه استان همدان در سال 96  با همدلي مسؤولين؛ نمایندگان همه قوا دراستان؛روحانیت ؛اقشارمختلف

 و همراهي مردم در اجراي منويات مقام معظم رهبري، شعار سال و همچنين سياست هاي دولت تدبير و اميد بخصوص مشاركت حداكثري در انتخابات و اجراي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي، توفيقات چشمگيري كسب كرد و  اين روند بخصوص در حوزه اقتصاد، اشتغال و حمايت از توليد، در سال 97 نيز به لطف الهي ادامه خواهد داشت.

همدان با برنامه ريزي هاي انجام شده در سال 97 ميزبان جشنواره ها و اجلاس هاي ملي و بين المللي متعددي است و رويداد همدان 2018 با ميزباني دو اجلاس مهم پايتخت گردشگري آسيا و اعضاي وابسته به سازمان جهاني گردشگري، فرصت بي نظيري را براي شناساندن همدان به جهان و گسترش تعاملات بين المللي براي اولين پايتخت سرزمين مقتدر ايران فراهم آورده، مي تواند تحول اساسي در توسعه استان ايجاد و ظرفيت هاي فراوان همدان را به دنيا معرفي نمايد.

در اين مجال از همه گردشگران داخلي و خارجي در تعطيلات نوروزي براي حضور در همدان به عنوان پايتخت گردشگري آسيا در سال 97 ، دعوت نموده اميدوارم خاطرات خوبي از پايتخت تاريخ و تمدن ايران با خود به ارمغان برند.

در پايان ازهمراهي و همكاري خوب مردم استان  در راستاي اجراي اهداف نظام و برنامه هاي دولت صميمانه سپاسگزارم  و اميدواريم اين همراهي در سال 97 نيز استمرار يابد و متقابلاً  به مردم عزيز نيز اطمينان مي دهم كه مديران استان تمام توان خود را در جهت خدمت رساني به ايشان  بكار گرفته و قدر دان محبت ها و همراهي آنها خواهند بود.

                                                                               نوروزتان خجسته باد

                                                                             محمد ناصر نیکبخت-استاندار همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن