Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بازدید سر زده فرماندار از اداره گاز شهرستان تویسرکان

بازدید سر زده فرماندار از اداره گاز شهرستان تویسرکان

فرماندار تویسرکان به صورت سرزده از اداره گاز شهرستان تویسرکان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت و خدمات‌رسانی قرار گرفت.

به گزارش "هدمان نیوز"، در راستای بازدیدهای هفتگی فرماندار شهرستان تویسرکان از ادارات با هدف آگاهی چگونگی نحوه خدمت رسانی، سنجش میزان رضایتمندی مردم، وظیفه نظارتی فرمانداری و دیدار با پرسنل ادارات این قشر زحمتکش و پرتلاش، فرماندار تویسرکان به همراه حراست فرمانداری از وضعیت خدمات‌رسانی به ارباب رجوع، بازدید کردند.

وی اظهار کردند: اکنون که فرصت خدمت به مردم فراهم شده است، همه ما باید با توکل به درگاه الهی، فرصت را غنیمت شمرده و در راستای خدمت به مردم که بزرگترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تلاش کنیم.

مومیوند افزود: مسئولیت در نظام اسلامی باید عرصه و تجلی بندگی خدا و خدمت به مردم باشد و بقا و تداوم هر نظام نیز به اعتماد مردم وحمایت مردمی نیازدارد که رسیدن به این هدف جز با خدمت‌رسانی صادقانه، خالصانه و بی‌منت مسئولان و کارگزاران نظام مقدس به مردم حاصل نمی‌شود.

در ادامه نماینده عالی دولت در تویسرکان از قسمت های مختلف اداره بازدید کردند و با مراجعه کنندگان در باره مشکلاتشان صحبت نمودند.

رئیس اداره شرکت گاز شهرستان تویسرکان گزارشی از نحوه خدمات دهی به مشترکان، مسائل و مشکلات و از نحوه وصول مطالبات از جایگاه ها و صنایع عمده شهرستان ارائه کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن