Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی فریضه امر به معروف در جامعه کنونی مهجور مانده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:
فریضه امر به معروف در جامعه کنونی مهجور مانده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه فریضه امر به معروف در جامعه کنونی مهجور مانده است، گفت: جامعه به این فریضه مهم توجهی ندارد و این دستور مهم به حاشیه رفته است.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت الاسلام محمود قربانی با اشاره به بحث امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: جامعه بدون امر به معروف همانند جامعه مرده و بی تحرک است که وجود خارجی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود: تمام روایت و حدیث‌ها و در قرآن کریم بارها در خصوص مسئله امر به معروف و نهی از منکر تاکید فراوان شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: امام حسین(ع) هدف از قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر می‌داند  و برای آن تمام مصیبت‌ها  و رنج‌ها را تحمل می‌کند تا این فریضه زنده و پایدار بماند.

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف در جامعه کنونی مهجور مانده است، گفت: جامعه به این فریضه مهم توجهی ندارد و این دستور مهم به حاشیه رفته است.

قربانی عنوان کرد: مروجان دین، علما، روحانیون و بزرگان دین، ائمه جماعت مساجد، این مسئله مهم را برای جامعه بازگو کنند تا جامعه از فساد و تباهی به دور باشد.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن