Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی جاده‌های برفی و بارانی کشور اعلام شد

توصیه "پلیس" به رانندگان؛
جاده‌های برفی و بارانی کشور اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن اعلام محورهای برفی و بارانی، گفت: توصیه می‌کنیم مسافران و رانندگانی که قصد سفر به محورهای برف‌گیر و زمستانی را در روزهای آتی دارند،‌ حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ برای سفر به همراه داشته باشند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در حال حاضر در محور الیگودرز و الیگودرز-دامنه به خوانسار در لرستان، محور شازند-ازنا و توره- بروجرد در استان مرکزی و محور ملایر-اراک در استان همدان شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: همچنین در اغلب محورهای استان ایلام، لرستان، مرکزی و در محور کیاسر - سمنان - بهشهر، محور آمل - بابل در استان مازندران و محور همدان - ملایر، ملایر - نهاوند در استان همدان بارش باران گزارش شده است. در محورهای بروجرد - اراک، خرم‌آباد - الشتر در استان لرستان، محور کوهرنگ در چهارمحال بختیاری، گنبد - کلاله در گلستان و ارتفاعات استان اردبیل و محور فیرزکوه نیز مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای رانندگان گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه از نظر ترافیکی مشکل خاصی نداریم و تردد به صورت روان در جاده‌های کشور انجام می‌شود، گفت: در عین حال برای امروز محدودیت ترافیکی هم نداریم. توصیه می‌کنیم مسافران و رانندگانی که قصد سفر به محورهای برف‌گیر و زمستانی را در روزهای آتی دارند، ‌ حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ برای سفر به همراه داشته باشند. بنابراین رانندگان بویژه در روزهای شنبه  و یکشنبه حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن